top of page
Buscar
  • Foto del escritorSJM d'Albal

Concert Solidari de Nadal


La Societat Joventut Musical d'Albal celebrarà el pròxim 17 de desembre el tradicional Concert Solidari de Nadal en el qual, com en els darrers anys, es recolliran aliments per a les famílies més necessitades del municipi.

El Concert tindrà lloc a les 20h al saló d'actes de la Casa de Cultura i en ell participaran totes les agrupacions de la Societat com són l'Orquestra, la Banda Infantil, la Banda Juvenil i finalment la Banda Simfònica.

Per a la interpretació d'alguna de les obres, les agrupacions comptaran amb la col·laboració del Cor i alumnes de l'Escola de Música.

T'esperem!


La Sociedad Juventud Musical de Albal celebrará el próximo 17 de diciembre el tradicional Concierto Solidario de Navidad en el cual, como en los últimos años, se recogerán alimentos para los familias más necesitadas del municipio.

El Concierto tendrá lugar a los 20h en el salón de actos de la Casa de Cultura y en él participarán todas las agrupaciones de la Sociedad como son la Orquesta, la Banda Infantil, la Banda Juvenil y finalmente la Banda Sinfónica.

Para la interpretación de alguna de los obras, las agrupaciones contarán con la colaboración del Coro y alumnos de la Escuela de Música.

Te esperamos!


50 visualizaciones

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page