top of page
Buscar
  • Foto del escritorSJM d'Albal

Crònica del Concert Solidari de Nadal


La vesprada del 17 de desembre, la Societat Joventut Musical d'Albal va oferir el tradicional Concert Solidari de Nadal, un dels més esperats de tot l'any i que reunix a totes les agrupacions de la Societat.

Per l'escenari van passar una per una les 4 agrupacions que conformen la Societat: L'Orquestra, la Banda Infantil, la Juvenil i la Banda Simfònica. Però el Cor i els alumnes de l'Escola de Música també van estar presents en l'escenari i és que van ser requerits per a la interpretació d'alguna de les obres de la Banda Simfònica, que va ser l'encarregada de tancar el concert amb la tradicional Marxa Radetzky de Joahnn Strauss.

Com a novetat, enguany vam comptar amb un trio de trombons a la porta de l'auditori donant la benvinguda al públic assistent. A l'entrada del Saló d'Actes de la Casa de la Cultura, el públic anava dipositant els aliments per a la recollida solidària, aconseguint una suma de més de 300kg que s'han destinat a Cáritas Albal.

Des de la Societat Joventut Musical d'Albal volem agrair l'enorme participació tant en la recollida solidària com en l'assistència del públic al Concert i desitjar-los unes bones festes i pròsper any nou.


Banda Simfònica


Banda Juvenil


Banda Juvenil

Banda Juvenil


Banda Infantil


Orquestra

(Més fotos al nostre facebook)

--

La tarde del 17 de diciembre, la Sociedad Juventud Musical de Albal ofreció el tradicional Concierto Solidario de Navidad, uno de los más esperados de todo el año y que reúne en todas los agrupaciones de la Sociedad.

Por el escenario pasaron una por una los 4 agrupaciones que conforman la Sociedad: La Orquesta, la Banda Infantil, la Juvenil y la Banda Sinfónica. Pero el Coro y los alumnos de la Escuela de Música también estuvieron presentes en el escenario y es que fueron requeridos para la interpretación de alguna de los obras de la Banda Sinfónica, que fue la encargada de cerrar el concierto con la tradicional Marcha Radetzky de Joahnn Strauss.

Como novedad, este año contamos con un trío de trombones en la puerta del auditorio dando la bienvenida al público asistente. A la entrada del Saló de Actos de la Casa de la Cultura, el público iba depositando los alimentos para la recogida solidaria, consiguiendo una suma de más de 300kg que se han destinado a Cáritas Albal.

Desde la Sociedad Juventud Musical de Albal queremos agradecer la enorme participación tanto en la recogida solidaria cómo en la asistencia del público al Concierto y desearles unas felices fiestas y próspero año nuevo.


21 visualizaciones

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page