top of page
Buscar
  • Foto del escritorSJM d'Albal

Èxit absolut del concert d'Star Wars en un cap de setmana musical


La vesprada del passat dissabte 8 d’abril la Banda Simfònica de la Societat Joventut Musical d’Albal va oferir un espectacle musical d’Star Wars amb la participació de l’Associació Saga Skywalker de la Comunitat Valenciana que va aconseguir congregar centenars de persones a la Casa de Cultura.

L’auditori, que va acumular cues de més de dues hores a l’entrada, es va quedar xicotet davant un públic entregat que va abarrotar el pati de butaques i va gaudir d’un muntatge audiovisual de gran qualitat musical baix la direcció del director Francesc Arnalte.

El públic també va poder fotografiar-se amb els personatges més mítics de les pel·lícules de la mà de la Saga Skywalker, que van visitar Albal per participar en l’espectacle. Kylo Ren, Anakin, Rey, Hux, Jawa i Shadow Trooper van ser alguns d’ells, que van envair el pati de butaques durant l’actuació de la Banda Simfònica.

Dalt l’escenari també vam poder escoltar el Cor de l’Escola de Música de la SJM d’Albal requerit per acompanyar la Banda en algun dels temps. El Cor, junt amb els efectes làser i la projecció´d’imatges en una pantalla gegant van contribuir a engrandir una actuació que de segur serà ben recordada.

Però la programació d’activitats d’este cap de setmana de la Societat Joventut Musical d’Albal no acaba ací i és que hui diumenge hem pogut gaudir d’un excepcional concert de les agrupacions de la nostra Escola de Música com l’Orquestra dirigida per Eva Santabalbina, la Banda Infantil baix la batuta de Julio Puchalt i la Banda Juvenil amb el seu director Franscesc Arnalte.

Així, la Societat Joventut Musical d’Albal es reafirma en la seua aposta per oferir al municipi tant un ensenyament musical de qualitat com una àmplia i variada programació cultural gratuïta lligada a l’àmbit de la música.


_________


Banda Infantil


Banda Juvenil

La tarde del pasado sábado 8 de abril la Banda Sinfónica de la Sociedad Juventud Musical de Albal ofreció un espectáculo musical de StarWars con la participación de la Asociación Saga Skywalker de la Comunitat Valenciana que consiguió congregar a centenares de personas en la Casa de Cultura. El auditorio, que acumuló colas de más de dos horas en la entrada, se quedó pequeño ante un público entregado que abarrotó el patio de butacas y disfrutó de un montaje audiovisual de gran calidad musical bajo la dirección del director Francesc Arnalte. El público también pudo fotografiarse con los personajes más míticos de las películas de la mano de la Saga Skywalker, que visitaron Albal para participar en el espectáculo. Kylo Reno, Anakin, Rey, Hux, Jawa y Shadow Trooper fueron algunos de ellos, que invadieron el patio de butacas durante la actuación de la Banda Sinfónica. En el escenario también pudimos escuchar al Coro de la Escuela de Música de la SJM de Albal requerido para acompañar la Banda en alguno de los tiempos. El Coro, junto con los efectos láser y la proyección de imágenes en una pantalla gigante contribuyeron a engrandecer una actuación que seguro será muy recordada. Pero la programación de actividades de este fin de semana de la Sociedad Juventud Musical de Albal no acaba aquí y es que hoy domingo hemos podido disfrutar de un excepcional concierto de las agrupaciones de nuestra Escuela de Música como la Orquesta dirigida por Eva Santabalbina, la Banda Infantil bajo la batuta de Julio Puchalt y la Banda Juvenil con su director Franscesc Arnalte. Así, la Sociedad Juventud Musical de Albal se reafirma en su apuesta para ofrecer al municipio tanto una enseñanza musical de calidad como una amplia y variada programación cultural gratuita ligada al ámbito de la música.


50 visualizaciones

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page